Tisdag

Skulle egentligen varit och jobbat med ellan på bryggan på Smögen idag men vaknade nu och skulle varit där 11, haha! Ska fråga min söta mormor om hon kanske kan skjutsa dit mig senare när hon slutat jobba. Fy fan i helvete vilket åskväder det var inatt, jag brukar verkligen inte vara rädd för åskan men igår var ett undantag!
Ikväll ska det ju tydligen åska igen men nu har jag ÄNTLIGEN pengar på mobilen och för er som inte vet så har jag nytt nummer i någon månad, men ta inte bort mitt gamla för forslund har min andra mobil och den får jag tbx när jag åker till Arvika nästa gång:) Louise, Nenne och Dennis drar på roadtrip till kusten ikväll, jag hoppas verkligen dom hinner hälsa på mig här i lilla Dingle!!! Sitter här och kollar runt efter läskiga grejer till dom också eftersom det är något dom älskar :D Men ärligt talat vet jag typ inget förutom detdär gröna stora huset på smögen, gammelgården i Hunnebo och galgbacken vid min mormor, haha (Ellan hjälpte mig komma på). Aja nu ska jag ta min första cigg idag och sen kolla på remember me tror jag!

haha Isabell, vi får ta och smsa varandra när vi ser den;)

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback