Tiden går sakta

Tiden går verkligen fruktansvärt sakta här i Dingle, hade jag vart i Arvika så hade det vid detta laget säkert redan varit fredag )om ni förstår vad jag menar). Exakt en vecka kvar tills jag åker till Teneriffa nu, jag, Paulina och Nicole är så taggade så aaaa.. Var i Uddevalla med mamma och fixade pass som såg ut som ett leg typ och en rosa bikini idag;)'
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att fördriva tiden här, finns ju ingenting att göra. När jag vaknar så längtar jag tills det blir mörkt så jag kan gå och lägga mig igen och jag försöker alltid sova så länge som möjligt, helst så jag missar hela dagen, haha! Låter som ett roligt liv jag har va!? Det har jag faktsikt egentligen, öäven fast det inte låter så just nu när jag är här, men efter Teneriffa åker jag direkt tillbaks till Arvika och stannar där tills jag dör.. ;)
Har fan inga bilder på denna bärbara datan heller så detta inlägget var la inte så roligt men skriver bara pga min uttåkning!

ISABELL BERGELD; tycker du kan börja uppdatera bloggen lite nu älskling, du suger verkligen på det! haha du såg mitt nya nummer på face va? för lånade Cliffs mobil men den slutade helt plötsligt fungera så nu kommer mormor med en sen som jag kan låna tills jag kommer till Arvika igen, har du Forslunds nummer btw? haha hoppas för din skull att du läser detta nu för jag har inte ditt nya nummer heller. Aja, jag saknar dig och lovar att köpa med mig ett nytt sånt armband m.m;)
Love you
v

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback