Sammanfattning under veckan

I måndags kom Louise och Sigge och hämtade mig hemma hos Batti, sen drog vi till Madde där Nenne, Dennis och Madde var. Vi grillade och drack öl:) Vid halv 12 drog vi alla förutom Madde till skillingmark där vi hoppades få se lite spökligheter, haha visst gjorde vi det men vi hade väldigt roligt hela tiden iallafall! (filmer finns btw på face). I tisdags drog vi till en sommarstuga som låg i sälboda typ och drack, grillade och hade allmänt mysigt:) Hela onsdagen låg vi och solade, åkte båt och grillade:) Idag är det torsdag och har varit med min lillasyster från 4-9 :) Hon följde med hem till Batti och åt mat med oss sen körde vi hem henne, ÄLSKAR HENNE MEST AV ALLLT<3.
Har lite bilder från i måndags bara som jag lägger upp!
sixteeeeen=)
Nenne :D
På väg till skillingmark
På väg till skillingmark, jag nenne, sigge och dennis
På väg till skillingmark, jag nenne och sigge:)
På väg till skillingmark, Louise (fråga mig inte vad cpt gör) haha
På väg till skillingmark, nenne och sigge:D
På väg till skillingmark, dennniis.
Hade iallafall som sagt VÄLDIGT roligt, massa skratt hela tiden. I septemper har iallafall jag och Nenne m.m bestämt oss för att dra dit och sova där en natt:)
Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback