saknar isabellll

Idag har jag som de andra dagarna bara suttit hemma, eller var ute en snabbis förut och träffade Fredda, Lundin, Kf och någon mer:P Försökte tvinga med dom till arvika men det gick ju sådär. Är ensam hemma också så ja kanske inte så konstigt att jag känner mig SÅ JÄVLA ENSAM, tur som fan att jag har Louise som är social med mig på sms!
Saknar Isabell, tråkigt att röka ensam, tråkigt att vakna upp ensam, tråkigt att se hennes fula ansikte innan jag somnar, haha nej men en månad utan henne kommer bli hemskt :(
Arvikafestivalen är dessutom i full gång och det gör så att jag blir ännu mer deprimerad, funderar nästan på att supa mig dyngrak och decka tills på söndag!
Nu orkar jag inte skriva mer, känner mig bara patetisk och osocial mot mig själv (hur man nu kan vara det)...

Joanna & Jag på festivalen -08
Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback