Något är fel med bloggdesignen!

Ingen aning om vad det är och eftersom jag verkligen suger på sån skit så får min söta kompis Ellan ta en titt på det! ;)
Vaknade nyss och tycker fortfarande tiden går sakta. Skulle jobbat med Ellan idag IGEN men nu åkte Cliff och mamma plötsligt till Göteborg för att kolla motorcyklar. Jag kommer alltså inte ha någonting att göra på hela dagen och tycker synd om Ellan som får sitta på bryggan själv:( Jag vet vad jag ska göra HELA dagen, spela tjejspel på internet! Det är så jävla roligt och man tröttnar aldrig, eller inte jag iallafall! Det är onsdag idag va? För jag har fan till och med glömt bort dagarna, så tråkigt har jag! Men är det onsdag idag så är det bara 4 dagar kvar om man inte räknar med resten av onsdagen då.. Louise, Nenne och Dennis svek mig igår och drog direkt till Strömstad, fy vilka hemska människor :( Haha nej men får hoppas dom kommer och hälsar på någon dag under veckan iallafall!
Nu ska jag äta frukost, seee yaa!

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback