Jag har haft..

.. världshistoriens fulaste pojkvän. Kan egentligen inte säga något bra om  honom, han är bara SÅ jävla vidrig och äckig och helt sjukt jävla töntig. Gud vad taskig jag är men jag menar det verkligen, haha! Hör hans störande jävla röst inne i mitt jävla huvud ibland och det är hemskt, usch! Hans vanligaste replik var typ "SANNA, HUR KUNDE DU GÖ SÅ HÄR MOT MIG!?!?!?".. Jag och Isabell brukar alltid sitta och skämta om det, det är askul men på samma gång blir jag bara så jävla äcklad. Sa jag inte till honom att jag ville han skulle komma hit varje helg så blev han jättesur och då kom hans väl valda ord igen "SANNA, HUR KUNDE DU GÖ SÅ HÄR MOT MIG?!?!?". Ryser till varje gång jag tänker på det, och det är ingen positiv rysning! Nu tänker ni säkert "shit hon tycker fortfarande om honom, därför hon skriver detta". HELL NO, faktum är att jag verkligen hatar honom, mina andra ex är helt okej, visst har jag välrit tillsammans med något mer psykfall, men aldrig någon som slår detta äckliga psykfallet! Ska fan lägga in en text som jag skrev i min andra blogg!

Haha enjoy!

Ex (föredetta pojkvänner)




Här vet jag inte riktigt vart jag ska börja!
Jag har har väl ingen större erfarenhet av detta ämnet heller.

Men iallafall, jag vet inte riktigt vad ni tycker men jag tycker det är rätt ironiskt! :)
Haha, egentligen vill jag inte kalla någon av mina "ex" för ex, eftersom jag aldrig varit kär.
Men tillbaks till det ironiska.
Det roligaste är när killen (kan självklart också vara en tjej men i detta fallet kille) tror man blir svartsjuk över att han kommenterar andra tjejers utseénde!
Och när han verkligen vill att jag ska se vad han skriver till andra.
Eller ännu roligare, han börjar snacka med tjejer han haft innan.
Såna tjejer jag stört mig på en gång, MEN det var när jag kände något för denna killen!
En såndär känsla jag ångrar och inte fattar att jag någonsin haft för honom!

"Man ska aldrig ångra något som en gång fått dig att le"
HAHA bullshit!
Om man haft ett förhållande som visade sig vara precis som en FET JÄVLA LÖGN då?

Det finns antagligen en anledning till att jag gjort slut..

Och det är för att jag inte har några som helst känslor kvar för honom längre.
Jag bryr mig inte om vad han gör eller vilka han träffar.
Jag skiter helt fullständigt i om han skriver sms där det står "Saknar dig" & "Tänker på dig".

Om han bara varit en bra pojkvän istället för ett äckligt svin som man bara störde sig på hela tiden så hade jag aldrig gjort slut!
Då hade jag svarat detsamma på sms/msn.

Men det jag egentligen vill komma fram till är att jag (vet inte hur ni tycker eller tänker) inte blir svartsjuk över vad killen jag en gång vart tsm med gör.
Jag bryr mig inte.
Svartsjuka finns inte när det gäller mig och mina "ex".

Att göra slut betyder inte "Smöra för mig så tar jag tbx dig"
Mina "ex" är avslutade jävla kapitel, så är det bara!


Puss S

Kommentarer
Postat av: S

ere charm? hehe

2010-07-23 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback