Helgen

Har haft den roligaste helgen på hur länge som helst, Isabell skötte sig och var nykter men jag däremot behöver ej sköta mig! ;) Haha i torsdags spelade jag, Louise, Levi, Sigge, dennis m.m kubb i strandparken och drack öl. När det kom för mycket mygg så satte vi oss vid massa sköna killar som hade tält osv där och tände en brasa. Vi satt där och drack en bra stund men sen blev jag trött och drog hem till batti (som var i göteborg med Isabell). I fredags nästan lovade jag mig själv att inte dricka men mina "homies" drack i strandparken och då ville jag också dricka :D Efterfesten blev av hos Simon tillsammans med Svante och Adam. Haha lördagen har jag redan berättat om, började med att vi kollade på när killarna hoppade vattenhoppet, asgrymma! Sen när det var slut drog jag, Isabell, Svante och Simon till strandparken och satt där och drack. Efter en stund kom Dennis, Johanna och hennes kompisar så satt vi där tills killarna som hoppat vattenhoppet kom tbx till sitt lilla camp, då drog vi och satte oss vid dom. Sen blev det som sagt rajjens i 1-2-3 timmar (kommer ej ihåg) och kvällen avslutades på timmys och fylletatueringarna!
Lägger upp lite bilder men kan komma i fel ordning, ska försöka skriva en liten text efter varje!=)


Ingestrand torsdag


Ingestrand torsdag

Levi torsdag

Hampus & Carl i strandparken fredag

Carl langar fjortisposeN , haha! fredag

Haha jag, Dennis & Louise i strandparken. fredag

Hampus, Carl och jag i strandparken! fredag

Jon & Carl, haha' i fredags i strandparken;D

Gjorde en brasa för att få bort alla jävla mygg, asmysigt:) torsdag

Jag och Louise grillade i fredags innan jag (eftersom louise körde) började dricka
Mästerkocken! fredag

Jag och Jens (som var 95a..) haha i torsdags i strandparken

strandparken i torsdags också tror jag

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken, boll på taket!

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

Kubb och öldrickning i torsdags i strandparken

David och jag i fredags i strandparken

Louise dennis och ? haha i strandparken i fredags

?-? och Kim i strandparken i fredags

Haha folk och Carl i mitten som sitter i stolen i strandparken i fredags

Vattenhoppet i lördags

Vattenhoppet i lördags

Vattenhoppet i lördags

Louise & jag i strandparken i lördags

Isabell i strandparken i lördags

Louise & jag i strandparken i lördags

Nu är resten från strandparken i lördags så orkar fan inte skriva att det är det mer.
SVANTE

Johanna

Svante

strandparken

Louise

strandparken

strandparken med söta marcus i bakgrunden

Johanna och Isabell

strandparken

strandparken

NU ORKAR JAG INTE LÄGGA UPP FLER! Men har haft så jävla roligt!

Puss S

Kommentarer
Postat av: SimON!

Du tar mina bilder :(((

2010-07-05 @ 19:59:28
Postat av: sanna

haha ja men jag har ju ingen kamera:D

2010-07-06 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback