godmorgon

ja nu är klockan 10 och jag gick upp kl 9 för att ge battis hund mat och sedan gå ut så den fick skita ;) haha, inte alls sovit mycket inatt gick och la mig vid 4-5 typ, batti har varit uppe hela natten om jag inte har helt fel så kan inte vara så kul för han att vara på jobbet nu! :P haha funderar på att sätta på en film sen försöka sova en liten stund till om ja nu kommer kunna somna om, ska ju upp vid typ 1 igen för att rasta wilma! :P haha fyfan ja ska nog aldrig skaffa egen hund, jävla massa jobb bara ju! haha :)  vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu skriver mest för att jag inte har någonting att göra just nu. för att ha nått att skriva om så kan jag ju skriva lite kortfattat om igår.
började med att vi åkte och käkade kycklingsallad till frukost med simon och johan, åkte och hämtade wilma som battis föräldrar passat, åkte sedan och hämtade josefine och sen johan, sen åkte vi till ingestrand och tog ett kvällsdopp :) finns väll inte så mycket mer att skriva just nu förrutom att på måndag så åker jag och batti ut till hönö för att passa min älskade kusin emrik! :D hihi, jaja nu ska ja ta en cigg sen försöka sova en stund :)
saknar mitt hjärta sanna väldigt mycket! <3
Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback