...

Izabelle Carlsson Lindström och dååååå va festen igång!
Niclas Najje Nordin förferre på take
Niclas Najje Nordin klockan e halv tolv å Ola Serck står på barbordet i kalsonger å kör somfan  (Vet jag inte riktigt om jag ska tro på men ändå)
Jennifer Carlsson nu jävlar, äre festival:)
Nu vägrar jag kopiera mer!!!!!!!

KLOCKAN ÄR 11:30.. Klart som fan jag är deprimerad när alla är så taggade till festivalen:( Aja jag ska försöka klara mig igenom denna helgen och sen drar jag, längtar mer till jag kommer tbx och drar direkt till Arvika, haha! Seriöst, jag ääälskar verkligen folket i Arvika, alla är så påhittiga.. Haha det är sant, jag lovar!
Nej nu ska jag röka och sen ladda ner en riktigt go film!

Fan för festivalen.....

Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback