:)

godmorgon! nu har jag nyss kollat klart på remember me, den var verkligen inte som jag trodde. kom iaf några tårar då och då, speciellt i slutet! :(  jag höll mig nästan vaken tills batti kom hem imorse, somnade kanske en halvtimma innan eller nått, bra gjort av mig. fattar inte vad jag gör vaken såhär tidigt men det är sjukt varmt och kan inte sova, men ska nog lägga mig i sängen o försöka sova nån timma till iaf annars kommer jag aldrig orka göra någonting idag.  festivalen här i arvika nu med ju, men jag väntar nog tills nästa så jag kan gå på min första festival med min bästavän sanny! ;D hiihii!
asså det sägs ju att det ska bli åska och så ikväll igen, kommer dö! hatar åskan de är nog det jag är mest rädd för, eller ah efter mörker då! haha :) 
Saknar min älskling sanna redan, typ en månad kvar tills vi ses igen ju, hur ska jag klara mig RES INTE BORT FRÅN MIG FÖRFAN :( <3
Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback