Bilderna

Jag är fortfarande sur men inte lika sur som förut, mobiljäveln funkar fortfarande inte men....
Aja, har iallafall fått bilderna sen igår nu och fyfan vad hemska, ska lägga upp några här bara för att det är en kul grej. Men Simon överdriver så när han tar bilderna för vissa är VERKLIGEN sådär hemska så man inte vet vart man ska ta vägen men han är så envis och vägrar ta bort dom! Nu kan jag ju kanske berätta lite om helgen då. I fredags låg vi på ingestrand precis HELA dagen tillsammans med hela gänget, haha! Vi åkte därifrån runt halv 6 och duschade och gjorde oss iordning för att senare dra vidare till Jens, där Ovlien, Adam och Tobbe var. Vi drack öl och hade trevligt. Senare på kvällen åkte vi lite cab tillsammans med två killar till det där jävla mentalsjukhuset i Glava igen, hände inte lika mycket denna gången, bara en dataskärm som levde sitt eget liv typ. Efter det drog vi till timmys där jag hittade Adam, Sigge och Ovlien, vi gick hem till Jens för att sova men det tog ett jävla tag för oss att somna måste jag säga. Jag och Sigge låg på en madrass(?) på golvet och Ovlien låg över oss i soffan och berättade massa jävla historier och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt, han var så rolig, haha! Vaknade iallafall upp hos Jens igår och då gick jag upp till Simon eftersom Batti skulle komma och hämta honom och då kunde han lika gärna ta med mig på vägen:D Vi drog till pronto och mötte upp paulina som också skulle med till Grebbestad, åt pizza, packade och sen började vi äntligen åka mot Grebbestad:D Vi var framme runt halv 6 eller nåt har jag för mig och direkt vi kommer till campingen möts vi av ett par assnygga norskar som fick bli våra grannar! Vi satt på campingen till halv 11 ungefär och sen drog jag och Paulina in till Grebbestad med bussen, tappade självklart bort Paulina som var DYNGRAK men som tur var hittade hon till bussen så hon kunde åka tillbaks till campingen igen:) Träffade hur många som helst som jag inte sett på evigheter, jättekul hade jag iallafall. Vaknade upp på campingen runf 8 första gången, trodde verkligen klockan var mer så gick och la mig i bilen igen men vaknade av att det började regna eftersom jag hade mina fötter utanför bilen. Vi drog från Grebbestad 12 och direkt till Dingle för att äta thaimat:) Efter det åkte vi hem till Isabells pappa en liten sväng och hälsade på valparna, runt 3 eller nåt så drog dom hem till Arvika och jag som är tvungen att stanna gjorde ju det då... :( Nu orkar jag inte skriva mer om det utan ni får se resten på bilderna:D
Imorgon ska jag in till Uddevalla och fixa pass, sen torp och köpa mig en ny bikini för det behövs ju nu när jag ska utomlands :D


På vägen till Grebbestad, Paulina och Simon

På vägen till Grebbestad, Batti

På vägen till Grebbestad, Pulina och jag (orkar inte vändfa på bilderna)

På vägen till Grebbestad, Paulina och jag

På vägen till Grebbestad, Simon och Paulina

På vägen till Grebbestad, Paulina och jag

På vägen till Grebbestad, Paulina och jag

Grebbestad, precis kommit fram

Grebbestad, precis kommit fram

Grebbestad, precis kommit fram

Grebbestad, precis kommit fram

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping. Hälsade på våra sköna, norska grannar

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad, camping

Grebbestad

Grebbestad

Grebbestad

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder!

Puss S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen, de är ju fel camping, Fjorden är det som gäller! .p

2010-07-13 @ 15:18:06
Postat av: sanna

hha men det var fullt där ;/

2010-07-13 @ 15:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback