05:00

var inne och kikade nyss på bloggen om sanna uppdaterat nått och såg att hon skrivit en hel del och jag inte på skitlänge, måste vart när ja var i göteborg som jag bloggade senast(?) haha, ahja får väll ta och berätta lite om min dag jag med nu då :)
började med att jag och batti åkte hem till simon och grillade (frukost) eftersom att batti skulle åka till jobbet så vi åkte till affären och handlade sen grilla sen åkte vi hem till batti en stund innan han skulle iväg till jobbet.
sen när han hade gått så kom irma jessica pecca och elin och hämtade upp mig så åkte vi hem till kobb där han ola och sigge var, irma klippte både jessica och kobb haha frågan är ju hur nöjd kobb är eftersom att hon råka snagga lite för kort på sidorna ;) haha! elin klippte ola iaf :)  sen åkte vi till mcdonalds och köpte hamburgare och mcflurry ;D mums! hihi, sen så åkte jag jessica och elin typ runt i nån timma med irma tills det började spöregna, blåsa som fan och åska och ah jag vet inte allt vad det var, så vi skulle åka och lämna elin men det gick verkligen inte att köra så hon fick ringa till annan skjuts, när elins skjuts väl kommit så fortsatte jag jessica och irma att åka runt, åkte nog runt ett par timmar minst och lyssna på musik!  nu sitter jag här vid datan hos batti och ska försöka hålla mig vaken tills han slutat jobbet, och ja han är väll hemma vid 8 eller nått, haha önska mig lycka till lixom, jag som älskar att sova, men har nog klarat mig att hålla mig uppe längre än dom andra gångerna så vem vet kanske klarar det! haha ;D funderar på att lägga mig i sängen och kolla på remember me, alla säger ju att den är skitbra och eftersom batti inte vill se den så får väll jag passa på att göra det när jag är ensam :( haha :D
Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback