01:07

Har varit en rätt så lugn dag idag faktiskt,  vaknade rätt sent så det var typ dax för batti att gå till jobbet direkt då så hann tyvärr inte vara med han så mycket.  satt mig vid datan för att se vad som hände men alla i arvika är ju typ på festivalen men som tur är så har jag ju sötnosen josefine som jag spenderat hela dagen med. hon kom först hit så gick vi ner och käkade pizza, sen så när dan kom hem så gick vi 3 över till skogström en sväng men jag och josefine var sugna på att hitta på nått så vi drog och kikade vid festivalen och träffade en del folk, vi hjälpte en kille och en tjej att bära doms öl och cider flak! haha shit då märkte man verkligen att man inte bärt saker på ett tag för det blev typ jobbigt efter 1 min lixom, haha illa!!  varit ute ett par timmar nu faktiskt så jävligt skönt att jag snart ska krypa ner i sängen till en film :)
saknar min bästavän sanna väldigt mycket och kan inte fatta att hon faktiskt snart åker iväg och att hon ska vara borta 3 hela jäkla veckor, men får försöka få tiden att gå fort så ska det nog funka förhoppningsvis!
.
här är en bild på josefine som jag spenderat denna dagen med :)
Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback